reklama

Nálepka na dverách parlamentu

Na dverách nášho parlamentu sú v súčasnosti nalepené nálepky, ktoré hovoria, že vstupovať so psom a so zbraňou do budovy je zakázané. V zásade logické, i keď proti tomu psovi by som ja  osobne až také veľké výhrady nemal. Žiaľ, treba skonštatovať smutný fakt, že na dverách parlamentu chýba nálepka: Zákaz vstupu pod vplyvom alkoholu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Chcel som nalepiť nálepku Zákaz vstupu pod vplyvom alkoholu, ale nebolo mi to umožnené so súhlasom, keďže som bol a stále som presvedčený o tom, že táto nálepka je tam potrebná, tak som ju tam nalepil bez súhlasu. Životnosť tejto nálepky sa však merala v sekundách a po cca 15 sekundách bola odstránená.

 Napíšem predsedovi parlamentu list, keďže predpokladám, že on je tá správna osoba, ktorej treba adresovať žiadosť o súhlas s nalepením uvedenej nálepky. Vzhľadom na to, že v čase od 1. marca bude prebiehať posledná schôdza NR SR, treba konať rýchlo. V prípade, že nedostanem odpoveď do 3. marca, budem to považovať za súhlas. Treba konať rýchlo, lebo je predpoklad, že v čase poslednej poslaneckej schôdze tam bude poslanec J.Slota. Je treba konať rýchlo, lebo viacerí poslanci sa budú lúčiť, iní budú oslavovať a je vysoko pravdepodobné, že sa bude počas ich práce - poslaneckej práce - požívať alkohol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Takže 3. marca o 14.00 hodine všetci tí, ktorí si myslíte, že nálepka: Zákaz vstupu pod vplyvom alkoholu by mala byť nalepená na hlavnom vchode do parlamentu minimálne do volieb, príďte mi ju pomôcť nalepiť. Sám to nezvládnem a dopadne to, ako minule - vydrží tam 15 sekúnd. Ale keď nás bude aspoň 50, tak to dokážeme.

Bude to veľká symbolická výhra občanov nad štátnou mocou.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu