reklama

Rozhodol som sa nevyhrať.

Čo je to za rozhodnutie?  Väčšinou sa rozhoduje, že chcete vyhrať. Na to, aby ste nevyhrali, stačí rezignovať, vzdať to. Každý by rád vyhrával. Špeciálne muži by mali radi vyhrávať. Je to dôležité. Ak muži stratia toto chcenie v sebe, stávajú sa slabochmi a je to s nimi na nevydržanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Prijať rozhodnutie nevyhrať je pre mňa dosť zásadné, ale pre môj prípad „ Hlina versus štát", v ktorom ma štát uznal vinným z toho, že som narušil zhromaždenie, je také rozhodnutie dôležité. Preto som sa rozhodol nevyhrať.

Už som písal v inom texte, že ma uznali vinným z priestupku , ktorého som sa údajne dopustil tým, že som narušil pokojné zhromaždenie Slovenskej pospolitosti. Ešte zopakujem, že aj na základe výpovedí svedkov Kotlebu a Mišúna.

Nemusím byť právnik na to, aby som vedel, že podanie odporu na toto „zvláštne" rozhodnutie by bolo úspešné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vyhral by som.

Aj som bol nastavený, že odpor podám. Ale uvedomil som si tento fakt: Kto je viac ohrozený? Človek, ktorý narúša zhromaždenie extrémistov, alebo ľudia, ktorých zhromaždenia narúšajú extrémisti? A zároveň, ktorý prípad je častejší?

Ak by som vyhral, bude to precedens. A extrémisti by s týmto rozhodnutím mávali pred očami zhromaždených, policajtov a vykrikovali: Vidíte? Keď on mohol, tak aj my môžeme!

Ale keďže som sa rozhodol nevyhrať, policajti môžu pokojne extrémistom povedať: Vidíte? Rovnaký meter na každého. Aj na Vás, aj na nich!

Teda, aspoň dúfam, že to tak bude.

http://alojzhlina.blog.sme.sk/c/261341/Starosta-nahlasil-Kotleba-svedcil-a-mna-odsudili.html

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu