reklama

Liberáli verzus konzervatívci. Tvrdý boj.

Bude to tvrdý boj. Tak, ako vždy. Nedá mi, aby som aj ja neprilial olej do ohňa a tento tvrdý boj rozšíril o ďalší front. Front, na ktorom by sa však mali cítiť bezpečnejšie liberáli. Okrem toho ešte v Bratislave napadol sneh, čo je tiež dôležité :-).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Dnešný náš liberál sa asi ťažko bude cítiť komfortne na nejakom duchovnom seminári. Ale, napríklad ja verím, že by to zvládol tam prísť. Naproti tomu, územím liberálov by mali byť panensky nedotknuté biele svahy našich kopcov, na ktorých svojim snowboardom vyrežú prvú vlnu.

Je potrebné rozšíriť boj aj na tieto územia a s plnou vážnosťou /s takou, aká je v tomto prípade na mieste/ hovorím, že sa pokúsim dobyť a udržať slovenské kopce pre konzervatívcov:-). Som na kandidátke Obyčajných ľudí a nezávislých osobností, kde sa ako jedna z jednotiacich línií dohodla tzv. prirodzená konzervatívnosť. Musím povedať, že s tým sa stotožňujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tie kopce liberálom nemôžeme len tak ľahko prenechať.

Niekedy ma mrazí a zároveň zaráža diskusia na tému sloboda a v čom spočíva. Sloboda nespočíva v tom, že si zapálim všetko, čo dymí. Sloboda je v srdci a ak niekto k tomu potrebuje ešte niečo dymiace, je už neslobodný. Teším sa z toho, že niečo také ako snowboard existuje a je to skutočný pocit slobody ísť na doske. Nič viac k tomu nie je potrebné. Nič viac.

Zaujíma ma, koľko vyznávačov skutočnej slobody majú liberáli v prvej desiatke na svojej kandidátke a ktorí si to pôjdu vyskúšať - pustiť sa na slovenské svahy s konzervatívnym vyznávačom slobody. Tvrdnú mi už kolená, dva roky som poriadne na doske nebol, ale pre večné:-) víťazstvo konzervativizmu som pripravený postaviť sa na svah a poraziť liberálov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kto prehrá, platí večeru.

Aktualizácia (13:47): Vzhľadom na diskusiu pod blogom mi dovoľte povedať, že žiaľ veľa vecí berieme príliš vážne. Teším sa zo snehu, ťahá ma to na kopce, lístky sú drahé tak aspoň tú večeru by niekto mohol zaplatiť. Ďalej chcem uviesť, že niektorých ľudí (politikov) by som na kopec nevolal. To, že volám liberálov, je znakom toho, že ich rešpektujem, ale to už je iná kapitola a v tomto smutnom štáte asi ťažké na pochopenie. Uzavrime to, tešme sa zo snehu.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu