reklama

Dnes protestujú moje dcéry

Dnes  /4. Februára/ ma požiadali moje dcéry Terezka a Dorotka /13 a 15 rokov/, že chcú ísť na protest NO ACTA na Námestie Slobody v Bratislave. Chvíľu som sa zamyslel a nakoniec som súhlasil, ale s podmienkou, že pôjdem s nimi ako dozor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

To už sa páčilo menej.

Tej staršej som sa opýtal, že prečo chce ísť protestovať? Aby som si mohla sťahovať hudbu ... znela odpoveď. Mne, čo počúvam hudbu iba z rádia, keď idem autom, mi to nepríde ako úplne to najdôležitejšie, ale dobre.

Môže byť.

Problém ACTA-y je širší a nebudem tu zaťažovať, že v čom.

Idem teda s mojimi dcérami na protest a vlastne som rád, že tam chcú ísť.

Dúfam, že nasajú ducha protestov, ducha slobody a občianskeho záujmu. A keď dorastú, nedajú si štrngať po nose od hocijakých hlupákov, ktorí akurát v tom čase budú nejakým nedopatrením politici a budú rozhodovať o ich budúcnosti.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu