reklama

Malchárek, Bubeníková, Hlina – nájdi rozdiel!

Aký je rozdiel medzi mnou, Bubeníkovou a Malchárkom? Tých rozdielov je samozrejme viac, ale ja chcem upozorniť na jeden. Keď som zobral Kotlebovi vlajku, tak ma polícia predviedla a zadržala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Presedel som cca 10 hodín na polícii, z toho niekoľko hodín v zamrežovanej cele.

A ešte po tomto dlhom čakaní v cele, keď ma už konečne začali vypočúvali, mi chceli odoberať stery.

Opakujem, toto všetko za to, že som zobral Kotlebovcom vlajku počas ich demonštrácie pred našim parlamentom. V čom sú občania Slovenska - pani Bubeníková a pán Malchárek iní v porovnaní so mnou v rovnosti pred zákonom? Ak mňa za takúto hlúposť polícia obmedzila na slobode na obdobie 10 hodín, prečo polícia v prípade týchto našich spoluobčanov nepostupovala obdobne?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak v prípade Gorila je podozrenie, že došlo k obrovským škodám na majetku, prečo A.Bubeníková a J.Malchárek neboli minimálne predvedení na výsluch? Ja som kvôli vlajke, ktorá má hodnotu 30 EUR predvedený bol.

Prečo neboli A.Bubeníková a J.Malchárek zadržaní na dobu, ktorá je nevyhnutná na realizáciu niektorých úkonov , ale ja áno?

Platí rovnosť pred zákonom alebo meter je iný?

Poviem Vám prečo sa tak nestalo a pokojne sa ale mohlo stať, a to aj v prípade, že by hviezdny právnik A. Bubeníkovej a J. Malchárka poslal sťažnosť na ich zadržanie trebárs aj do tramtárie, nielen do Bruselu. Hlavným dôvodom prečo, bol strach. Strach, nakoľko pobyt v takýchto „ustanovizniach" nie je vôbec príjemný /môžem potvrdiť/.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Strach, že minimálne pani Bubeníková by to nemusela dobre zvládnuť a možno by po pár hodinách začala rozprávať. Rozprávať tak veľa a tak rýchlo, že by jedna zapisovateľka nestačila zapisovať.

Môj odhad je pár hodín. Vôbec by to nemuseli byť dni či týždne v cele. Stačilo by pár hodín a vedeli by sme o Gorile ďaleko viac.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu