reklama

Slota after párty

Chcem poďakovať môjmu jedinému voličovi v Dulovej Vsi vo volebnom obvode Prešov, ktorý ma v tejto obci krúžkoval. Je to malá dedinka na Východe. Priznám sa, ani neviem poriadne, kde sa nachádza. O to viac chcem poďakovať a cením si to. Chcem sa poďakovať každému voličovi v každej obci a v každom meste na Slovensku, ktorý volil naše hnutie a prípadne ma krúžkoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Urobím všetko pre to, aby som nesklamal. Zároveň dopĺňam prosbu, že ak by ste dostali pocit, že tak začínam konať, prosím, rýchlo mi napíšte.

Tým, čo ma nevolili odkazujem, že budem robiť tak, aby nad tým v budúcich voľbách skúsili pouvažovať.

Tieto voľby skončili a keďže sú voľby určitým druhom súboja, dovoľte, aby som ich okrem poďakovania mojim voličom aj stručne zhodnotil. Stratégia boja v minulých voľbách v roku 2010 bola páliť po vlečných lodiach. SMER bol krížnik, ktorého z prístavu dostanú vlečné lode /SNS, HZDS/. Odpáliť vlečnú loď znamená, že krížnik síce ako je veľký a silný, ostane v prístave. Táto stratégia vyšla. Na Slovensku chvíľu vládli posádky na rybárskych člnoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre tohtoročné voľby by som mohol pokračovať v tom prirovnaní a povedať, že krížnik SMER sa bez toho, aby niekto po ňom pálil, sám prestaval na lietadlovú loď z nízkym ponorom, ktorá už nepotrebuje vlečné člny. A rybárske člny sa zamotali do svojich sietí, ktoré si na seba navzájom pohádzali. Avšak iné prirovnanie sa mi zdá príznačnejšie.

Bolo pripravené veľké bojové pole, kde sa mali stretnúť ľavica a stredopravý blok. Ľavica pripravená úplne dokonale - vzorný nástup, generál rešpektovaný svojimi vojakmi.

Stredopravý blok mal v strede služobne starého, degradovaného generála, ktorý keď povedal, že sú tri hodiny poobede, 95% vojakov sa pozrelo na svoje hodinky, či je to pravda. Generál, ktorému vlastní vojaci neveria, nemôže presvedčiť vojakov, aby šli do boja. Po krídlach stáli ďalší dvaja služobne starí plukovníci, o ktorých loajalite si nikto nebol istý. Útok po krídle vám môže vyhrať vojnu, ale aj naopak. Ak krídelný pluk utečie z boja alebo prejde na druhú stranu, vojnu ľahko prehráte. Vedľa starého degradovaného generála stálo ešte jedno vojsko slobodomyseľných vojakov, ktorí by namiesto boja išli radšej do baru. Ich plukovník sa tak zamotal s kupcami, ktorým je jedno, komu čo predajú, že sa boju nevenoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď ľavica vyštartovala, krídla sa do boja nezapojili. Iba vyčkávali. Vojsko starého generála dostalo poriadne na frak a starého generála nechali prežiť len kvôli tomu, aby mal kto podpísať kapituláciu. Slobodomyseľní vojaci prišli o viac ako polovicu svojich vojakov a to, že prežili, je viac ako zázrak. Po bitke na bojovom poli ešte ostali Obyčajní vojaci, s ktorými nikto nerátal a všetci sa im smiali. Tí zviedli skutočný súboj a ich mladý plukovník s trnavským prízvukom po boji povedal ľavici: „...Potrebujeme len čas a vyzveme Vás na súboj. Skutočný súboj ..."

Takže asi tak.

Myslím, že viem, aká stratégia bude platiť pre ďalšie voľby. Nechám si ju však pre seba. Každopádne, ešte raz ďakujem, že som sa mohol zúčastniť boja a ďakujem mojim voličom, že do toho ďalšieho ma poslali s väčším poverením.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počas volebnej noci sa ma novinári viackrát pýtali, či by som šiel zablahoželať Ficovi. Odpovedal som, že áno. Nemám problém sa postaviť pred protivníka, podať mu ruku a povedať: Gratulujem k výhre. Musím Vám však povedať, že ostanem Vašim čestným protivníkom.

Ešte doplním. Boja sa ešte zúčastnila diverzná skupina zblúdilých vojakov pod vedením čatára, ktorý do tanku namiesto nafty nalial borovičku. Ich účinkovanie bolo spestrením boja a na ich počesť sa bude dnes piť pivo v „dôstojníckom klube".

Viac info tu: http://www.facebook.com/events/189493527827890/

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu