reklama

Fico a Dzurinda. To isté, ako Coca-cola a Pepsi-Cola?

Aký je rozdiel medzi R. Ficom a M.Dzurindom? Taký istý ako medzi Coca-colou a Pepsi-colou? Toto prirovnanie v origináli znie ináč, povedal to slovinský ľavicový intelektuál S.Žižek a znie približne takto: Aký je rozdiel medzi pravicou a ľavicou? Taký istý ako medzi Coca-Colou a Pepsi-Colou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

A zdá sa, že aj na Slovensku.

Pravica na Slovensku pod vedením M. Dzurindu zničila spravodlivosť, zabila tvorivosť a navyše, doplním aj môj osobný poznatok s pánom Dzurindom ako Ministrom zahraničných vecí SR. Ministrom Dzurindom nepohlo ani trochu to, že v Bruseli sa ku mne a k mojej manželke policajti správali zle. Žiadal som Dzurindu, prosil som Dzurindu, aby to pochopil, že muž sa musí postarať o svoju ženu a musí brániť jej práva a česť tak, ako zástupca štátu musí brániť práva svojho občana. Nepomohlo. Dzurinda bol ako kameň. To, že moju ženu na polícii vyzliekali a náš zastupiteľský úrad nič neurobil, s ním ani nepohlo. Rada Európy sa mi ospravedlnila, naše ministerstvo nič. Pravý pravičiar sa postará o ženu a jej práva. Samozrejme, pravý pravičiar. Mám mu to za zlé a tak ľahko ma to neprejde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľavica pod vedením R. Fica hrá svoju zvláštnu hru. Ktorej veľmi nerozumiem ... alebo, vie mi niekto zodpovedať na nasledovné otázky:

-Nie je na Slovensku iný odborník na zdravotníctvo, ktorý zároveň nemá čosi spoločné s Pentou? Alebo je už základným kvalifikačno-politickým predpokladom vykonávať funkciu Ministra zdravotníctva SR byť bývalým zamestnancom poisťovne Dôvera?

-Nie je na Slovensku odborník na hospodárstvo, ktorý nemá čosi spoločné s Pentou? Alebo je už základným kvalifikačno-politickým predpokladom na funkciu Ministra hospodárstva SR byť aspoň ich susedom?

Slovenská spoločnosť má veľa nezodpovedaných otázok ohľadom „funkčného zaradenia" Penty v našej spoločnosti. Nominácia ministrov zdravotníctva a hospodárstva je čisto náhodná alebo je to jasný signál pre tých, ktorí čítajú medzi riadkami? Je to provokácia? Dokázanie si sily? Je to facka občanom, ktorí zabojovali o to, aby Gorila neničila ďalej našu spoločnosť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám pocit, že Erik Tomáš číta moje blogy. Tak ho poprosím, či by nevedel posunúť toto moje prehlásenie pánovi premiérovi:

Vážený pán premiér, poprosím Vás pre dobro našej krajiny, vyjadrite sa. Povedzte, že ste boli piť Coca-Colu v tom nešťastnom byte. Nebojte sa, rozchodíte to. Chvíľu bude cirkus, ale ustojíte to. Povedzte to a budete slobodný. Nikto Vás potom nebude vydierať a ovplyvňovať. Aj ja to viac ocením a bude to chlapskejšie ako to, že sa teraz nechlapsky necháte držať za .... ľuďmi, ktorí majú pocit, že parlament je na petržalskej strane Dunaja.

Ak to premiér neprizná a nechá sa vydierať, bude to zlé pre našu krajinu. Veľmi zlé. A samozrejme bude platiť to, čo je v nadpise. Aká pravica? Aká ľavica? Celé to bude smiešne.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu