reklama

Poslanecký mandát- vyhlásenie

Vo voľbách 2012 som kandidoval do NR SR ako nezávislý kandidát na kandidátke hnutia OĽaNO.  Hnutie OĽaNO podľa ich vlastného vyhlásenia vytvorilo len formálnu platformu na to, aby mohli nezávislí kandidáti kandidovať do parlamentu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Predvolebnú kampaň som si hradil z vlastných zdrojov, vo voľbách som bol ako nezávislý zvolený do parlamentu. Následne som sa v zmysle rokovacieho poriadku NR SR stal členom klubu OĽaNO. Podotýkam klubu, nie hnutia. Členom hnutia OĽaNO som nikdy nebol.

Vzhľadom na už publikované dôvody som z klubu OĽaNO vystúpil. Chcem sa vyhnúť rečiam, či som sa na niekoho chrbte dostal do parlamentu, resp. či som konal korektne, preto prehlasujem, že v prípade, ak sa 90 poslancov podpíše pod nasledovnú výzvu, vzdám sa poslaneckého mandátu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výzva:

My, dolu podpísaní poslanci, vyzývame týmto Alojza Hlinu, aby sa vzdal poslaneckého mandátu.

Odôvodnenie: Poslanec Alojz Hlina kandidoval do NR SR ako nezávislý kandidát na kandidátke Hnutia OĽaNO, hnutia, ktoré vytvorilo platformu na to, aby nezávislí kandidáti mohli kandidovať do NR SR. Napriek týmto skutočnostiam však tým, že vystúpil z poslaneckého klubu takéhoto hnutia, porušil princípy parlamentnej demokracie a jeho pôsobenie v slovenskom parlamente nepredstavuje prínos pre našu spoločnosť.

Text vyhlásenia bol zverejnený dňa 10.12. o 14:00 hodine. Časová platnosť je obmedzená dobou 24 hodín od zverejnenia. Uvedená lehota je dostatočná. Zajtra o 14:00 hodine, v prípade, že bude zozbieraných 90 podpisov poslancov pod výzvu na vzdanie sa mandátu, som pripravený vzdať sa poslaneckého mandátu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V prípade, že podpisy nebudú zozbierané, na mojom statuse sa nič meniť nebude a budem si naďalej uplatňovať môj poslanecký mandát získaný vo voľbách podľa môjho najlepšieho vedomia a svedomia, to znamená, presne tak, ako doposiaľ.

Alojz Hlina

10.12. 2012 / Medzinárodný deň ľudských práv /

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu