reklama

Dnes ma asi násilím vyvedú z parlamentu

Na dnešnej schôdzi parlamentu /14.3./ budeme voliť kandidátov na členov disciplinárnych senátov.Pri otvorení schôdze som v zmysle rokovacieho poriadku dal dva návrhy. Prvý, aby kandidáti boli vypočutí v pléne Národnej Rady a druhý, že v prípade, ak by prvý návrh neprešiel, aby boli kandidáti vypočutí aspoň na ústavno-právnom výbore.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Pri tom druhom návrhu poslanci SMER-u trochu pri odmietnutí zaváhali, ale po signáli predsedu ústavno-právneho výboru pána R. Madeja, ktorý naznačil, že: Nie, načo?..., neprešiel ani tento návrh.

Poslanci teda opäť budú voliť niekoho, koho väčšina z nich nikdy v živote ani nevidela. Mňa to uráža - voliť niekoho, koho som nevidel, nepoznám, koho som nepočul. V parlamente už raz taká voľba prebehla. Už vtedy som k tomu zaujal postoj a na protest som búchal topánkou o stôl.

Stav nášho súdnictva je žalostný a keď majú poslanci možnosť voliť niekoho, kto bude mať vplyv na to, ako bude v budúcnosti vyzerať, tak odmietnu týchto ľudí spoznať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to úbohé.

A to už nehovorím o tom, že týchto kandidátov na voľbu navrhol aj poslanec A. Martvoň. Človek, ktorého počítač „vypisoval" ohováračské maily na úradníčku z jeho fakulty, ktorá si dovolila upozorniť na nekalé praktiky a keď ju za to vyhodili z práce, išla robiť do McDonaldu. Tento poslanec dostal chuť na hamburger práve v tej prevádzke, v ktorej táto pani hamburgery predávala.

Takejto úbohosti je schopný ozaj len niekto ...

Dnes pred voľbou vystúpim a poviem, prečo si myslím, že kandidáti by mali byť vypočutí minimálne na výbore a opätovne podám procedurálny návrh, aby to tak bolo. V prípade, že návrh neprejde a voľba bude pokračovať, budem protestovať. Protestovať počas samotnej voľby.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Protestovať intenzívnou formou.

Podľa rokovacieho poriadku ma predseda parlamentu môže dať vyviesť zo sály. V takom prípade sa budem primerane brániť /slovenské súdnictvo mi za to stojí/. Nepôjde to jednoducho. Preto ho prosím, aby na mňa aspoň neposielali z ochranky ženu. Ja nie som Slota. Ani nie som taký, ako iní „gentlemeni" z Národnej Rady.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu