reklama

Konflikt v parlamente

Parlament volil kandidátov na členov do disciplinárnych senátov. Tajne. Z cca 80-tich poslancov SMER-u, ktorí ich volili, dovolím si tvrdiť, že kandidátov nepoznal nik. Možno jeden, dvaja niekoho z nich. Možno, no skôr nepoznal... Kandidátov navrhol a na mieste spravodajcov sedel vodca  rektálnych ski-alpinistov v Smere Anton Martvoň /len kopírujem , čo som mu už povedal v pléne/.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Voľba prebehla.

Podľa môjho názoru, nie je platná, respektíve je minimálne otázna. Predseda parlamentu totižto nedal hlasovať o mojom procedurálnom návrhu, aby sa voľba posunula do času, kým kandidáti budú vypočutí pred ústavno-právnym výborom.

Môžeme uvažovať: Z akého dôvodu? Zabudol? Bál sa dať hlasovať?

Ono totiž to zobúdzanie parlamentu má vzostupnú tendenciu. Pri mojom prvom návrhu, aby boli kandidáti vypočutí v júni 2012 hlasovalo za 15 poslancov. Pri tomto druhom návrhu hlasovala za celá prítomná opozícia /okrem P. Muránskeho/. Bál sa predseda Paška, že pri treťom hlasovaní to prejde?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Proti voľbe som protestoval a to tak, že som blokoval jeden vstup z dvoch možných. Symbolika bola v tom, aby poslanci SMER-u plasticky zažili to, čo znamená vstúpiť aj vystúpiť jedným otvorom. A aby si prakticky vyskúšali, aké ťažké je plniť ski-alpinistickú funkciu A. Martvoňa.

Počas voľby sa stal konflikt. Existuje video, na ktorom je zachytený.

Anton Martvoň prvýkrát situáciu popísal nasledovne: Bolo to fyzické napadnutie, niektorých poslancov pod krky, ďalších sotil dolu schodmi, jedného obúchal o stenu. Čiže tvrdý útok z jeho strany.
/TASR 15.3:/
Netvrdím, že som slabý, dokonca za mladi by som s výsadkármi zo Žiliny zahral vyrovnanú partiu, ale Chuck Norris ozaj nie som .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vysokoškolský pedagóg právnickej fakulty Anton Martvoň na druhý deň svoju" výpoveď" zmenil :

Videl som ako pán Hlina drží poslanca Národnej rady pod krkom, jedného pritlačeného o stenu , a tiež som videl, ako jedného človeka posotil dolu schodami./Plus jeden deň 16.3:/

Tu ma však už znova roztrpčil. Ono možno v jeho zákernom svete sa sáče zo schodov, ale v mojom svete by to nikoho ani nenapadlo.

Mám problém s tým, aby študentov právnickej fakulty /budúcich právnikov, sudcov, prokurátorov/ učil človek

- ktorého počítač vypisoval ohováračské maily na úradníčku na jeho fakulte,

- dostal chuť na rýchle občerstvenie práve v tom Mc Donalde, v ktorom táto úradníčka následne z núdze pracovala a chrapúnsky ju tam pokoril aj s ďalším expertom s právnickej fakulty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám problém s tým, aby na právnickej fakulte učil a z verejných zdrojov bol platený človek, ktorý vidí tú istú situáciu rozdielne v priebehu dvoch dní a úplne rozdielne od skutočnosti.

Vyzvem vedenie fakulty, aby nenechali učiť našich študentov takýmito „kvalitnými" pedagógmi. Ak nepomôže, vyzvem študentov, aby ignorovali jeho predmet a odmietli ho ako pedagóga.

Nikto nemôže nútiť študenta, aby strpel to, že ho učí človek takýchto „kvalít".

To, prečo si myslím, že voľba kandidátov do disciplinárnych senátov je dôležitá, je na tomto videu:

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu