reklama

Pôjdem do KĽDR podpísať Memorandum

Premiér Róbert Fico podpísal Memorandum o zotrvaní U.S. Steel na Slovensku. Svojim podpisom však prekročil svoje právomoci a pokoril slovenský parlament. Premiér sa v Memorande zaviazal zmeniť zákon a v texte je dokonca presne uvedené, akým spôsobom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Zákony na Slovensku prijíma parlament. On a iba on má zákonodarnú moc. Viem, že premiér ráta so svojimi poslušnými poslancami, ale v tomto prípade to prehnal.

Ja som poslanec parlamentu a nesplnomocnil som nikoho, aby ma zastupoval a rovnako som na nikoho nepreniesol moje ústavné právomoci. Nesplnomocnil a nepreniesol, lebo sa to nedá.

Ak si premiér myslí, že za mňa môže podpisovať memorandá, tak potom ja môžem podpisovať rôzne memorandá tiež.

Preto zvažujem, že sa ohlásim na Veľvyslanectve KĽDR v Prahe a predložím im návrh spoločného Memoranda o spolupráci medzi SR a KĽDR v nasledovných oblastiach:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Spolupráca pri výskume, ako z poslanca vytrieskať dušu a vlastný názor / v tejto oblasti sú Severní Kórejci dobrí, ale poslanci SMER-u o tom vedia tiež svoje/

- Spolupráca policajných zložiek pri protestoch občanov / v tejto oblasti sme zase lepší my a môžeme ukázať Kórejcom ako tĺcť opozičného poslanca - to by sa mohlo Severným Kórejcom zísť, ak by sa u nich začalo niečo meniť/.

... a rôzne ďalšie oblasti.

Ak dostanem vízum, nemám problém tam vycestovať. Veď nech už Slovensko má konečne poriadne Memorandum. Obzvlášť, ak Severná Kórea bude teraz svetovou veľmocou.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu