reklama

Pôjdem na rokovanie vlády

Prešiel už mesiac od času, kedy som zaslal nášmu premiérovi list, v ktorom som ho informoval, že počas jeho neprítomnosti na bode Interpelácie v pléne NR SR sa ministri jeho vlády prerokovania tohto bodu nezúčastnili, preto som nemohol svoje interpelácie v zmysle rokovacieho poriadku predniesť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

V liste som premiéra R.Fica zároveň i požiadal, aby mi umožnil interpelácie, ktoré sú neodkladné, predniesť na rokovaní jeho kabinetu. Rokovací poriadok Vlády SR to umožňuje.

Od zaslania mojej žiadosti prebehlo len jedno zasadnutie vlády dňa 10/7/2013, na ktorom sa však pán premiér nezúčastnil kvôli tragickým udalostiam v Afganistane, preto som aj ja svoj avizovaný záujem zúčastniť sa na tomto rokovaní vlády odvolal.

V stredu 14/8/2013 sa bude konať ďalšie zasadnutie Vlády SR, na ktorom vyjadrujem svoj záujem predniesť interpelácie. Nakoľko som do dnešného dňa 6/8/2013 od sekretariátu pána premiéra nedostal žiadnu odpoveď na môj list, považujem to za vyjadrenie postoja, že neexistujú dôvody na zamietnutie mojej žiadosti o účasť na rokovaní Vlády SR.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako poslanec parlamentu oficiálne týmto oznamujem, že sa budem chcieť zúčastniť zasadnutia Vlády SR dňa 14/8/2013 a predniesť na ňom ústne interpelácie na ministrov SR a jednu interpeláciu na premiéra SR pána Róberta Fica.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu