reklama

Kniha o LGBT pre stredné školy

Moje dve dcéry nastupujú v septembri do I. ročníka gymnázia. Tešia sa. Aj my s manželkou sa tešíme, že prídu do nového, tvorivého prostredia. V súvislosti s publikovanou informáciou, že Ministerstvo zahraničných vecí SR podporilo vydanie knihy, ktorá približuje problematiku LGBT študentom stredných škôl mi dovoľte uviesť nasledovné:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Moje dcéry nežijú v skleníku a sú o tejto problematike informované. Vyjadrujem moje rodičovské presvedčenie, že sú informované dostatočne. Nezdieľam názor, že na oboznámenie s problematikou je potrebné naštudovať si knihu v rozsahu 100 strán.

V prípade, že riaditelia škôl, v ktorých budú moje dcéry študovať, zaradia uvedenú publikáciu do učebného procesu a budú od mojich dcér požadovať, aby sa s ňou oboznámili, resp. boli z jej obsahu skúšané, tak v takom prípade sa moje dcéry vyučovacieho procesu v tejto časti vyučovania nezúčastnia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K problematike LGBT pristupujem s rešpektom a uvedomujem si jej ľudsko-právny rozmer.

Rozhodne však nezdieľam rovnaké nadšenie ako MZV, že podpora vydania 100-stranovej publikácie o tejto problematike pre študentov stredných škôl a jej prípadné zaraďovanie do učebného procesu bude mať pozitívny prínos na celkové vnímanie problematiky v našej spoločnosti.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu