reklama

Predvolanie na políciu.

Dostal som predvolanie na políciu kvôli vlajkám, ktoré sme zvesili z budovy Slotovcov. Zámerne hovorím Slotovcom, a nie SNS. Bolo mi povedané, že Slotovci dali oznámenie na krádež dvoch vlajok v hodnote 60 EUR. Nikdy som nemal žiadne ilúzie o rytierstve a rytierskych cnostiach Slotovcov, čo sa aj potvrdilo v tomto prípade. Lebo ak by mali aké také vnímanie symboliky, tak by to riešili ináč, a nie takýmto trápnym podaním na polícii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Toto podanie je to isté, ako keď sa uplakaný chlapček ide vyplakať svojej maminke /v tomto prípade štátu/ preto, že mu iný chlapec zobral hračku.

O čo išlo v prípade vlajok?
Zmyslom bolo aj to, aby sa o tom, že Slotovi niekto zobral vlajku rozprávalo aj v kysuckej krčme. To sa podarilo.

O škodlivosti Slotovej politiky bolo už popísané veľa, čo sa však nečíta na miestach, kde sú jeho voliči.

Zo symbolického hľadiska išlo o ukoristenie vlajky, s cieľom upozorniť na to, že SNS- Slotovci nie sú pokračovateľmi pôvodnej SNS, ktorá má v histórii nášho národa a našej krajiny svoj význam.
Nie je náhodou občianskou povinnosťou zareagovať, keď niekto , kto má vec určitej symbolickej hodnoty a ju poškodzuje a ničí, takémuto konaniu zabrániť?
Nie je občianskou povinnosťou, keď niekto ničí napríklad kultúrnu pamiatku , mu v takom konaní zabrániť?
Nie je náhodou občianskou povinnosťou, ak niekto má zverené do starostlivosti niečo , o čo sa nestará, takému konaniu zabrániť?

Toto všetko sa týka prvej vlajky, a to vlajky SNS. A to boli moje pohnútky, prečo som potreboval za potrebné zareagovať, tak ako som zareagoval.

Čo sa týka druhej vlajky, a to našej štátnej vlajky, tu je to ešte jednoduchšie, lebo je občianskou povinnosťou, v prípade, že je niekto svedkom páchania trestného činu, takému konaniu zabrániť. Tým, že bola naša štátna vlajka na budove Slotovcov dochádzalo podľa môjho názoru k činu hanobenia štátnych symbolov, čomu som zabránil, tým že som ju odtiaľ zvesil.

Som zvedavý, ako to dopadne. Som zvedavý, ako to dopadne 26.6. o 6 večer na námestí SNP /viac info na blogu pod názvom: Pán premiér, zveste Slotu z nástenky!/.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://alojzhlina.blog.sme.sk/c/196917/Pan-premier-zveste-Slotu-z-nastenky.html

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu