reklama

Jedno ospravedlnenie nestačí.

Vážený pán Hvorecký, Reláciu Pod lampou spomínam preto, lebo tam som Vás videl, aký ste múdry za každú cenu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (289)

Píšete, že odmietate ponuky na písanie článku. Ja hovorím, že chvalabohu. Kto vie, koľkým ľuďom by ste ublížil. Vedel som, že je to o reklame. Píšete, že máte rozpracovaný román. V ďalšej časti možno spomeniete, ako sa bude volať. Ja viem už teraz, že to bude stupidita, na ktorú je škoda míňať peniaze, lebo zákerný človek nemôže napísať dobrý román.

Ešte stále žijem v Európe, a nie v Ázii / i keď som tam strávil veľa času/, takže nie ja Vám budem dokazovať, že nemáte pravdu, ale Vy mne , že to, čo hovoríte, je pravda.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To jedno ospravedlnenie nestačí.

Ostatné hlúposti nebudem komentovať. Že kritické myslenie. Čo Vy môžete hovoriť o kritickom myslení?

Píšete, že celý život pracujete s textami. A z čoho žijete? To niekto aj číta?

To, že Katolícke noviny sú podľa Vás najhumoristickejší časopis, to si myslíte, že niekto číta?

Najväčšiu čítanosť budete mať teraz so mnou. Tak si dobre premyslite, aké hlúposti budete písať. To, že ste nepochopil názov článku nie je moja chyba. Tá sa stala ešte asi v škole, kde Vás to nenaučili.

Nie, nebojte sa Hvorecký, nestojíte mi za to, aby som Vám strelil facku.

A na záver. Z troch dní ostávajú už len dva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odkaz pre stratégov.

Tycooni obchodu hovoria, že nikdy neobchodujte s niekým, kto má kanceláriu v strede chodby. Nikdy neobchodujte s niekým, kto si sadne v strede reštaurácie, aj keď sú voľné miesta v rohu. Prečo? Títo ľudia stratili inštinkt lovca a nechránia si chrbát.

A ja, blázon, som vyšiel z rohu a čakal na poriadny úder spredu, čo sa však nestalo. Nie úder spredu, nie Brutus, ale obyčajný poskok ma pichne hrdzavým nožíkom zozadu, a škerí sa, ako mu tlieskajú.

Na SME bola anketa, či budem niekde za opozíciu kandidovať. Takže vážení, určite nie,ak by som mal mať takto odkrytý chrbát, a možno keby ma volili aj všetci mečiarovci, keď som už ten „HZDS positiv" a všetci spokojní zákazníci Mr.Li, určite by som urobil lepší výsledok ako pseudointelektuál Hvorecký so svojou partičkou metrosexuálnych kamarátov z coctail baru. Ľudia totiž to tomu ich výrazu neveria. Lebo v očiach majú ten opovržlivý a ignorantský pohľad, a na tieto podvedomie hovorí NIE.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A.Hlina

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu