reklama

Ftáčnik nie je bývalý komunista.

Milan Ftáčnik nie je bývalý komunista, pán Ftáčnik je myslením stále komunista. Vysvetlím prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (96)

Pozrel som si besedu na TV BA, v ktorej Milan Ftáčnik diskutoval s Pavlom Frešom o športovej hale v Petržalke, a skoro som stratil dych. Zdalo sa, že Frešovi skoro vypadli zuby, keď to počúval.

Pán Ftáčnik uveril schopnosti samofinancovania projektu haly, lebo keď tam budú zjazdy, pardón, koncerty fanúšikov Madonny, Stinga, tak to vydá, a ešte aj niečo ostane.

Pán Ftáčnik, ako predseda dozornej rady, toho veľa nevedel, a to, že sú podpísané nejaké zmenky, už vôbec nie.

Pán Ftáčnik ani brvou nemihol, keď rozprával o tom, že župná firma si mala požičať 300 miliónov SKK, a tieto zaplatiť za projektovú dokumentáciu. Len si to predstavte, 300 miliónov na projekty a ani náznak, či je to adekvátne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto je však len odvar toho, čo ma oprávňuje skonštatovať,že pán Ftáčnik zostal myslením komunistom. V diskusii povedal, že za záväzky Danube arena spol. s r.o., citujem: „bude tak povediac ručiť župa". Ja hovorím, nikde, v žiadnom zákonníku som nenašiel formuláciu „tak povediac". Za záväzky buď ručíte, alebo neručíte. Za komunistov sa ručilo „tak povediac" alebo inak povedané straníckou knižkou.

Ďalej pán Ftáčnik povedal - citujem: „.... inštitúcia, teda akciová spoločnosť...". Za komunistov bola firma inštitúcia. Dnes je akciová spoločnosť akciová spoločnosť, nie inštitúcia. Banalita? Ja hovorím nie. Komunisti mali firmy, ktoré boli na úrovni inštitúcie. To chceme?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Ftáčnik je slabý vyjednávač. V diskusii s Frešom povedal, koľko si majú pýtať firmy ako odškodné, keď že , ako prezradil, župa na to vyčlenila 1,5 milióna EUR. Netreba to brať osobne, ale podobné vyjednávacie pozície sú na úrovni správcu bytového domu, ktorý objednáva bytové zvončeky.

Mám obavu, že pravica nepochopí, aká situácia nastala a Ftáčnik získa Bratislavu. Mám obavu o Bratislavu.

Pán Ftáčnik, ako predseda dozornej rady firmy, ktorú označil ako inštitúciu, nezvládol jej dozorovanie a ako „dobrý" hospodár si chcel požičať peniaze na projektovú dokumentáciu za sumu, ktorá je absolútne neadekvátna. To je skoro taká istá ekonomická hlúposť, ako si požičať peniaze na dovolenku. A tak, ako naivný a prostoduchý človek podpíše úžernícku zmluvu a neprečíta si drobné písmená a potom sa čuduje, že ručí svojim majetkom, tak aj pán Ftáčnik potom rozpačito vysvetľuje, že župa ručí majetkom. Majetkom nás všetkých - ako radi hovoria komunisti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.Som priamy človek, nemám problém povedať, čo si myslím. Chcem vyjadriť môj postreh o pánovi Ftáčnikovi priamo. Nebudem sa skrývať pod nejaký anonymný nick, nahovárať niekoho, aby pod jeho menom vybehol na Ftáčnika. Považujem za správne a potrebné povedať, čo si myslím, a dôležité je to povedať teraz, a nie po voľbách.

Ja pána Milana Ftáčnika poznám len tak, ako skoro všetci - z počutia, sem tam niečo z novín. Osobne som ho videl len raz. Vyzerá to tak, že budeme súperi o stoličku primátora. Nakoľko pravica asi nechápe, že jej chcem pomôcť, aby nestratila Bratislavu, tak budem musieť zabojovať sám. Koniec koncov - ako veľa krát predtým.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.tvba.sk/t/3108/region-plus-pavol-freso-milan-vtacnik/

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu