reklama

Zastavte ho, pokiaľ niekoho tým autom nezabije !!!

Čo je ešte sranda a čo už nie? Zdá sa, že sa chvíľu zasa budeme baviť na Slotovi, ako šoféroval a ako budú jeho spolustraníci vysvetľovať, že nebol opitý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (132)

Skúsme sa opýtať všetkých tých, ktorým opitý šofér usmrtil niekoho blízkeho, či je to sranda šoférovať opitý.

Ako je tolerantná spoločnosť voči týmto excesom ožranov, ktorí sú zhodou okolností aj politici?

Ostal v nás kúsok komunizmu, v ktorom skoro každý politik každý chľastal, ale nikto sa do nikoho nestaral a nikto sa neozval? Alebo sme tu nebodaj v nejakej polovojenskej krajine, v ktorej vládne chunta a všetci sa boja voľačo povedať, aby sa náhodou potom nestratili?

Slota je politik. /Prepánajána, čo je to za krajina, kde Slota je politik?/ Takže, čo s tým?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo zverejnené video, v ktorom je Slota evidentne pod vplyvom návykových látok a porušuje pravidlá cestnej premávky. Z videa je jasné, že to bolo v Bratislave.

Je to prvýkrát, čo je zverejnené takéto video, že opitý šoféruje v Bratislave.

A to mne stačí. Ak to ľuďom voľakde v Mojšovej lúčke alebo v Žiline nevadí, tak ja hovorím, že mne to vadí. V Bratislave bývam a bývajú tu moje deti. V Bratislave chodia do školy a zo školy.

Vadí mi, keď sa nejaké ožraté indivídum preháňa po bratislavských uliciach.

Mám obavu, aby nezrazil moje deti.

Myslíte si, že ma táto obava oprávňuje k tomu, aby som mu to išiel povedať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto je len rečnícka otázka. Bez ohľadu na to, čo si myslíte, ja mu to pôjdem povedať z očí do očí a v parlamente. Keď už je ten politik.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu