reklama

Pre p. Lipšica:Policajti buď kryjú zlodejov alebo je to psychiatria

Tomuto neuveríte. Neuveríte, že to môže byť pravda. Je to smutné, ale všetko, čo tu napíšem, sa naozaj stalo. Vopred sa ospravedlňujem všetkým slušným a inteligentným policajtom. Nadpis však sedí: buď sú niektorí policajti v tom namočení a kryjú zlodejov / v tomto prípade profesionálnych zlodejov/ alebo sú, žiaľ, na polícii aj ľudia, ktorí sú na hranici zdravého rozumu, respektíve aj trochu za touto hranicou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (190)

Na jednom našom stredisku, ktoré sa nachádza mimo mesta sa rozmohli krádeže z odstavených aut. Špecifikom bolo, že krádeže boli realizované bez akéhokoľvek poškodenia zámku. Robili sme, čo sa dalo. Volali sme políciu, mestskú políciu, dokonca primátora Stupavy. Všetci prisľúbili pomoc. Keďže ma život naučil pravidlu „pomôž si sám", tak sme aj my urobili maximum pre to, aby neokrádali našich zákazníkov. Napísali sme upozornenia, postavili viditeľnú službu na parkovisko a aj neviditeľnú.

Tá posledná bola najúspešnejšia. Náš človek, ktorý sa krčil v odstavenom aute si všimol podivné chovanie jedného šoféra. Prišiel autom. Otváral, zatváral všetky svoje dvere, chodil s malým počítačom, evidentne naťahoval čas. Neskôr išiel do Koliby, kde pravdepodobne skontroloval, či ľudia z vytipovaného auta jedia. Potom sa vrátil a chodil okolo odstavených aut. Otvoril kufor jedného a keď už otvoril kufor ďalšieho auta, náš človek vybehol z vozidla a vyzval ho, aby nechal tie autá na pokoji. Ani nie do minúty dobehli naši ďalší ľudia z nášho personálu. Telefonicky ma o tom informovali. Okamžite som volal políciu v Stupave, že sme chytili zlodeja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tom sa začali diať veci: zlodej vytiahol z vrecka policajný preukaz a ukazoval ho našim, že on je policajt. Dokonca vytiahol vysielačku a začal do nej hovoriť. Naši kolegovia zneisteli a asi o to aj išlo. No nepozdával sa im ten preukaz a rovnako tá vysielačka mu akosi nefungovala.

Keď dorazila policajná hliadka zo Stupavy, rovnako aj im sa predstavil, že je z kriminálky. Túto skutočnosť si privolaní policajti aj následne overovali. Približne v tej chvíli som dorazil až z Bratislavy aj ja. Požiadal som policajtov, aby dôkladne zadokumentovali celú udalosť. Dotyčný zlodej bol prichytený pri čine a bola prekazená krádež, čiže sa jedná o krádež v štádiu pokusu. Rovnako som upozornil, že sú viacerí poškodení z predchádzajúcich krádeží, ktorí sú pripravení opoznať podozrivú osobu, prípadne jeho výskyt v oblasti v čase krádeží. Po oboznámení sa, ako „pracuje" tento zlodej - sofistikovane s počítačom, ktorý zachytí signál alarmu a následne potom otvorí vozidlo bez poškodenia zámku, som privolaných príslušníkov polície požiadal, aby určite zaistili aj počítač. Počítač, ktorý je prostriedkom na páchanie trestnej činnosti veľkého rozsahu. /Pamätám si, že keď sme raz dávno protestovali pred parlamentom, tak mi policajti zobrali detský bicykel mojej dcéry ako dôkaz a doteraz mi ho nevrátili. Dcéra je už veľká, bolo to pred cca desiatimi rokmi./

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počítač však zaistený nebol. Ktovie, čo všetko v ňom bolo?

Keď som volal políciu, zistil som, že po pol hodine profesionálneho zlodeja prichyteného pri čine, vydávajúceho sa za policajta falošným policajným preukazom prepustili aj s počítačom. Znova mi nejde nespomenúť, že ja som bol kvôli Slotovej vlajke na polícii cca 5 hodín.

Už v ten moment som sa začal sťažovať. Volal som na obvod /Pezinok/. Bol som osobne aj na „kraji" - U dvoch levov. Keďže bol večer, približne 20.00, všetci ma vypoklonkovali, že vraj mám prísť zajtra. Dnes, v čase keď zverejňujem tento blog, zároveň podávam oficiálnu sťažnosť. Najväčší gól je, že som sa dozvedel, že o nezaistení počítača ako dôkazu rozhodli na operačnom. Prečo tam? Kto o tom rozhodol?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ktovie, čo mohlo byť v tom počítači?

Policajti v Stupave so zlodejom spravili zápisnicu. Podľa zápisnice sa dopustil priestupku len v tom, že sa vydával za policajta a zaistili ten bezcenný „policajný" odznak. Údajne v zápisnice uviedol, že cudzie autá otváral len preto, že neskôr chcel ísť majiteľom povedať, aby si ich išli zamknúť. Na vypočutie na policajnej stanici došoféroval sám z miesta incidentu vlastným autom, po krátkom predvedení a vypočutí odšoféroval na svojom aute.

No uverili by ste tomu? Na operačnom tomu uverili a rozhodli, že ani počítač im netreba. Ak sa nemýlim, tak Stupava má operačné v Pezinku. Aké symbolické. Preto tá psychiatria v nadpise.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zlodej prichytený pri čine, vydávajúci sa za policajta falošným policajným odznakom v zápisnici uvedie, že otváral cudzie autá preto, aby ochránil ich majiteľov, službukonajúci policajt mu uverí a po 30-tich minútach je vonku aj s počítačom. Toto nie je zábavný Silvester, prvý apríl. Toto je Slovensko 7.6.2011.Znovu ešte dodám ,že keď som bol zadržaný kvôli Kotlebovmu pochodu ,policajti ma držali cca osem hodín a po týchto hodinách v cele mi chceli ešte odoberať stery .

Táto osoba má iniciály D.B. / celé meno pošlem hocikomu a hlavne poškodeným mailom. Nepíšem ho tu len preto, že existujú ľudia s rovnakým menom a nechcem im spôsobiť nepríjemnosti/. Zlodej a špinavec jazdí autom čierny Passat kombi s tmavými sklami s ŠPZ: BA 376 UY.

Odkazujem všetkým, ktorým niekedy vykradli auto bez poškodenia zámku, a keď sa vrátili k autu bolo otvorené aj keď si boli istí, že ho určite zavreli, obráťte sa na políciu, a pýtajte sa , ako bude riešiť tento jasný prípade profesionálneho zlodeja. Tento človek, predpokladám, nekradol len u nás a myslím, že takýchto poškodených bude viac.

Ktovie, čo bolo v počítači? Ktovie, čo by sa našlo v jeho aute alebo bydlisku?

Doniesli sme policajtom profesionálneho zlodeja doslova na lopate. Ako to dopadlo?

Pomôžte nám. Pomôžte všetkým predošlým poškodeným a aj budúcim poškodeným! Pomôžte aj sami sebe!

Pýtajte sa polície: Je toto vôbec možné?

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu