reklama

Ex – peňťák písal „svetový mier“ a nie program

Pri tvorbe celého projektu OĽaNO sa zišli rôzni ľudia. Bol som pri tom, ako hovorí Spišiak. Viem, o čom viem. A preto hovorím, že ex-peňták pre nás nepísal žiaden program. Písal svetový mier.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Pána Jozefa Špirka sme „zdedili" z OKS. Pokiaľ viem, tak im platil „prasaciu kampaň" už pred skoro dvoma rokmi. Pán Špirko mi bol predstavený ako človek, ktorý pomáha OKS s programom a s kampaňou.

Ak niekto príde na stretnutie so svojim tútorom, čo máte urobiť? Poslať ho preč?

Ja som trpezlivo čakal a vyhodnocoval situáciu. Ono to bolo samé Jožko sem a Jožko tam, familiárnosť priam dokonalá. Upozorňujem, v tom čase vonku nebola Gorila, ja som o nej ani len netušil, ale zaujímavé je, že niektorí ľudia, ktorí sme sa tam stretávali o nej minimálne tušili určite. A napriek tomu dokonca niektorí odporúčali Jozefa Špirka na kandidátku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už na týchto interných zasadnutiach som nesúhlasil s tým, že nám/ OĽaNO/ pán Špirko robí program. Dokonca ten stupídny nápad niekoho z odídencov, aby práve on program odprezentoval, som odmietol. Vtedy sme si zadefinovali postavenie pána Špirka v celom našom zoskupení a to, že pán Špirko je človek, ktorý pomáha OKS s programom.

Pán Zajac vtedy síce neochotne, ale predsa prikývol.

Draft /základný nástrel/programu, ktorý vypracovali ľudia z OKS /asi pod vedením pána Špirka/ pán Špirko prezentoval na jednom stretnutí. Po nejakých minútach som ho zastavil a povedal, že to nie je program, to je svetový mier.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To, čo prezentoval pán Špirko, boli všeobecné formulácie, ktoré majú skoro všetky strany rovnaké, len tam stačí zopár slovíčok vymeniť. Po tom, čo som sa takto vyjadril, pán Špirko tresol papiermi o stôl, povedal niečo v tom zmysle, že so mnou sa nedá rozprávať a že odchádza. A aj odišiel.

To je všetko.

Ak teraz bude kolovať nejaké video, ktoré sa pre zvýšenie záujmu čitateľov nazýva tajné /ako by mohlo byť tajné, keď ho E.Korda natáčal/,a v ktorom Igor Matovič hovorí: „ ... a potom budeme mať, že nám penťák robí program..." , je to len zlomyseľné vytrhnutie z kontextu.

Pán Špirko nerobil program OĽaNO, iba na jednom stretnutí prezentoval „svetový mier", ktorý ani neodprezentoval, lebo sa na mňa nahneval a odišiel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že nebude problém túto skutočnosť potvrdiť aj ostatnými účastníkmi tohto stretnutia.

A.Hlina

http://alojzhlina.blog.sme.sk/c/289359/Chodit-v-trenkach-po-namesti.html

http://matovic.blog.sme.sk/c/289214/Obycajni-ludia-KDS-OKS-a-Spirko.html

Vzhľadom na to, že kandidujem ako nezávislý na kandidátke hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti, považujem za dôležité upozorniť, že tento blog vyjadruje môj osobný postoj, a preto môže, ale nemusí byť v súlade s postojmi iných ľudí na našej občianskej kandidátke. V mnohých a hlavne zásadných názoroch sa všetci na kandidátke zhodujeme, sú však názory, v ktorých odmietame hrať falošnú hru na názorovú jednotu a otvorene priznávame aj názory rozličné. Túto skutočnosť však nepovažujeme za niečo, čo nás rozdeľuje, ale skôr za niečo, čo nás vzájomne obohacuje pri hľadaní cesty k pravde.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu