reklama

Nechá starostka /SDKÚ-DS/ žiariť na moje deti?

Starostka Starého Mesta pani T. Rosová sa pekne usmieva z predvolebných plagátov. V jej agende sa venuje týraniu psov. Ušľachtilé. Ale to, že jej úrad nechá žiariť antény na žiakov jej nevadí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Dozvedel som sa, že zastupiteľstvo Starého Mesta minulý týždeň schválilo umiestnenie antény vysielača spoločnosti Slovak Telecom. Súhlasilo s umiestnením antény na budovu základnej školy, do ktorej chodia moje dve dcéry. A s tým nemôžem súhlasiť.

V lokalite, v ktorej bývam, nenájdete blázna, ktorý by si dal takúto anténu na svoju strechu. Asi vedia prečo. Je chrapúnske dohodnúť si úradníkov, ovplyvniť zastupiteľstvo a dať takúto anténu deťom nad hlavu.

Vyzývam moju starostku, aby nepodpisovala zmluvu na jej umiestnenie. Na moje deti nenechám žiariť anténu a nejaký vysielač. Prehlasujem, že v deň, keď príde nejaká firma montovať toto zariadenie, budem spolu s inými rodičmi fyzicky brániť vstupu do areálu školy. Pokojne môže pani starostka na mňa zavolať políciu. Kvôli mojim deťom to urobím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odporúčam poslancom, ktorí s umiestnením antény na strechu základnej školy súhlasili, aby si takúto anténu najskôr dali na svoju strechu a šli tak príkladom. A ešte jeden dobrý tip na umiestnenie antény mám. Približne 300m od ZŠ Mudroňová je stavba Bonaparte, kvôli ktorej sa „znásilnil" územný plán a v ktorej bývajú aj verejne činné osoby, aby si ten vysielač dali na strechu tam.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu