reklama

Lepšie kvalitné montérky ako nekvalitný diplom

Ak je cesta, tak ju nájdem. Ak nie je, tak si ju urobím.  Tak nejako to povedal Hannibal. Tu sú moje programové priority a budem sa snažiť ich presadiť. Nebudem len pekne písať a sľubovať. A po voľbách sa vyhovárať na to, že návrhy nenašli podporu v parlamente.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Ak sa mi to podarí a dostanem sa do parlamentu, sľubujem, že ma bude počuť a na presadenie dobrých návrhov urobím všetko, čo mi demokratický systém našej krajiny umožňuje.

To znamená, že keď to nepôjde v parlamente, „požiadam" o pomoc ulicu, aby pomohla poslancov presvedčiť.

Mám s tým bohaté skúsenosti.

Moje programové priority :

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Niekedy ľudí viac zaujíma, kto to hovorí, ako to, čo hovorí. Preto prikladám niečo krátke o sebe:


Obrázok blogu
Obrázok blogu


Teraz nasleduje jeden konkrétny bod, ako pomôžeme napríklad živnostníkom:


Obrázok blogu
Obrázok blogu


A samozrejme aktuálna téma:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Obrázok blogu
Obrázok blogu


To, že príroda potrebuje Ombudsmana, dokazuje aj táto kresba:


Obrázok blogu


Vážení čitatelia blogov,

Som už v tomto blogerskom priestore skoro tri roky, napísal som do tejto chvíle takmer 300 textov. Nie som predvolebný bloger. Ak pôjdete 10. Marca voliť a budete rozmýšľať, že koho zakrúžkovať a náhodou by ste si spomenuli na mňa, budem rád. Keď nie, nevadí. Hlavne, že pôjdete voliť.

Neviem, ako dopadnú tieto voľby, ale viem určite, že tie ďalšie dopadnú lepšie.

Som trpezlivý a vytrvalý.

Každopádne aj po voľbách budem blogovať.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu