reklama

Pride 2012.Odkaz organizátorom

Na tohtoročnom pochode Pride nebudem tak, ako som nebol ani na tom minuloročnom. Prečo? Písal som o tom pred rokom a v zásade to isté platí aj pre tento rok. Nie som fanúšikom takýchto pochodov, ale ani ich nesabotujem. To, akú som dostal virtuálnu nakladačku po tom, čo som si dovolil napísať, že urobím symbolickú akciu počas marihuanového protestu, bolo pre mňa zaujímavé zistenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Napriek tomu, urobil by som to znova. Určite.

Akcie typu PRIDE nesabotujem a pri ich hodnotení som uvážlivý. Na týchto akciách totiž to naozaj ide aj o ľudské práva a na tie som ja osobne veľmi citlivý. O tom, čo ešte ľudské práva sú a čo nie sú, by bola asi dlhšia polemika, do ktorej sa teraz púšťať nechcem.

Budem jeden z posledných v tejto krajine, ktorý privrie oko nad tým, keď sa niekoho ľudské práva budú porušovať. To môžem ubezpečiť aj ľudí, ktorí sa v PRIDE angažujú kvôli ľudským právam.

Nezúčastním sa ho a asi je to lepšie. Mám pocit, že by som tam nebol celkom vítaný. Pravdepodobne budem kosiť trávu /skutočnú trávu/ na majstrovstvách sveta v kosení na Ostrom Grúni. Kosenie mi celkom ide. Na škole som z kosenia mal 1-. Hanbu si tam neurobím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozmer ľudských práv je to, čo ma zaujíma. Ten „folklór", ktorý bude sprevádzať akciu PRIDE ma nezaujíma. Zdá sa, že tam bude dosť politických predstaviteľov s plnými ústami podpory pre PRIDE. Možno sa podaktorí na znak toho, že to s tou podporou myslia vážne, natrú aj medom a obsypú perím alebo ten med budú ťahať ľuďom z tejto komunity okolo úst.

Špeciálne chcem upozorniť ľudí z LGBT komunity na europoslankyňu M. F. Beňovú, ktorá má plné ústa ľudských práv.

Neverte jej.

Europoslankyni na ľudských právach záleží asi tak, ako mne na tom, kto vyhrá Farmu.

Europoslankyňa Beňová v čase, keď moje ľudské práva porušovali priamo v Bruseli a správali sa ku mne a sprevádzajúcej manželke naozaj zle, neurobila nič. Absolútne nič. A keď píšem nič, tak tým myslím nič.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto mi príde absolútne falošné, smiešne a pokrytecké, keď teraz, pred koncom jej volebného obdobia bude mať práve ona plné ústa ľudských práv. Ak si ju organizátori pustia na pódium, bude to ich rozhodnutie. Ja mám svedomie čisté, že som na to upozornil.

Na ľudské práva si totiž to nemôžete spomenúť.

Spomenúť vtedy, keď sa to práve hodí alebo keď je to politicky potrebné. Ľudské práva si musíte ctiť a rešpektovať u každého a za každých okolností.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu