reklama

Podvod pod oknami parlamentu

Obrovský kus krásneho lesa o výmere 24 ha /240 000 m2/, presne oproti Národnej rade SR, bol ocenený na sumu 16500 EUR a následne bol zamenený za pozemky v Šiatorskej Bukovinke. Celé je to podvod s pozemkami štátu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Obrovský podvod priamo pod oknami Národnej rady. Ľudia, ktorí to celé zorganizovali a dohodli, sa vysmievajú poslancom parlamentu a celej našej krajine priamo do tváre. Viac krát som sa už v pléne parlamentu vyjadril v zmysle, že tí, ktorí takýto podvod urobili priamo pod oknami budovy parlamentu, nám chceli ukázať, kto je neohrozeným pánom na Slovensku a koho „pravidlá" tu vládnu.

Štátne lesy SR ako účastník celej tejto podvodnej transakcie podali z povinnosti podanie na súd na určenie neplatnosti celej zámeny. Keďže tlak politických špičiek tejto krajiny na vyriešenie tohto sporu je minimálny, upozorňujem, kde sa len dá, že takto sa vysmievať občanom do očí sa už ďalej nedá a že celý tento prípad je obrovským precedensom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vykonal som poslanecký prieskum v Štátnych lesoch SR, počas ktorého som sa informoval, v akom štádiu je celý spor. Interpeloval som Ministra pôdohospodárstva v tejto veci ...

Okrem týchto možností, ktoré mám ako poslanec, rozhodol som sa na problém upozorniť aj občiansky - symbolickou akciou na verejnosti.

V oblasti Pečnianskeho lesa na pozemku Slovenského vodohospodárskeho podniku som plánoval umiestniť vysoký stožiar so slovenskou vlajkou. Vlajkou takou veľkou, aby bola priamo viditeľná aj z okien slovenského parlamentu. Vlajka by počas trvania súdneho sporu o tieto pozemky politikom našej krajiny pripomínala, že niektorí ľudia sa už nezastavia pred ničím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V prípade, že Slovenská republika spor prehrá, vlajka by bola smútočne zvesená.

Z celkových 12-tich potrebných podpisov, ktoré som potreboval v rámci schvaľovacieho postupu v štátnom podniku Slovenského vodohospodárskeho podniku potrebného na prenájom 1 m2, na ploche ktorého by stál stožiar, som získal už desať. Následne mi bolo oznámené, že na príkaz Ministra životného prostredia SR p. Žiga je celé konanie zastavené a pôvodné súhlasné stanovisko je zmenené na zamietavé.

Minister životného prostredia dostal od niekoho vplyvného telefonát a roztriasli sa mu kolená.

Takto sa však v tejto krajine nedá ďalej existovať. Preto som sa rozhodol v zmysle pôvodného súhlasného stanoviska, umiestniť stožiar so slovenskou vlajkou k Pečnianskemu lesu a túto vlajku aj fyzicky strážiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyzývam zároveň Ministra životného prostredia pána Žiga, aby neblokoval rozhodnutie o povolení umiestnenia stožiara.

Obrázok blogu
Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu