reklama

Poslanec I. Matovič

Poslanec I. Matovič mi v predvianočnom čase poslal taký "milý" list. List s názvom „Lojzíkovi". Nakoľko sa v čase predvianočnom venujem iným záležitostiam ako odpisovaniu na zlomyseľné listy, nereagoval som. Tak, ako som nereagoval na viaceré osobné výpady. Ba dokonca som bol zmierlivý aj pri komentovaní niektorých hviezdnych návrhov z dielne I. Matoviča.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Dnešný rozhovor Igora Matoviča v denníku SME zodpovedal veľa a som rád, že niektoré veci som nemusel povedať ja, ale povedal ich sám I. Matovič.

Matovič v rozhovore povedal: „ale Sulíka mi je svojím spôsobom ľúto, že ho takýmto spôsobom odstavia od strany, ktorú si vymyslel a založil."

Táto veta úplne geniálne vystihuje to, ako vníma politiku I. Matovič. I.Matovičovi je ľúto R. Sulíka a zároveň si myslí: Vidíš, aký si hlupák, mne sa to stať nemôže.

Igor Matovič má hnutie, ktoré má okrem neho ešte troch členov. Na jeho odvolanie je potrebné, aby zaň hlasovali všetci traja, vrátane jeho bratranca J. Viskupiča.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hádanka:

Súťaží to v politickom boji ako politické hnutie, berie to peniaze zo štátneho rozpočtu ako politické hnutie, ale nie je to politické hnutie.

Čo je to?

Súkromný projekt I. Matoviča: OĽaNO

Matovičovi je ľúto R. Sulíka, že ho odstavia od strany, ktorú si vymyslel a založil. Toto naozaj vystihuje chápanie politiky očami I. Matoviča. Problém je však v tom, že politická strana nie je produkt. Nie je Coca Cola.

V demokracii je to úplne normálne, že predseda môže byť odvolaný a aj sa to stáva. Ku cti R. Sulíka treba povedať, že stál pri zrode liberálnej strany, ktorá má štandardné stanovy a má aj svojich členov. A treba povedať aj to, že Richard Sulík sa obklopil ľuďmi, ktorí sú osobnosťami, To uznávam, i keď často krát s nimi nesúhlasím. A áno, v takom prípade je možné, že členovia, osobnosti usúdia, že budú hlasovať napríklad o zmene na čele strany.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To je úplne normálne. Úplne normálne v štandardných podmienkach.

I.Matovič si mýli politickú stranu so súkromnou spoločnosťou. V dnešnom rozhovore v SME to jasne potvrdil.

Využijem tento blog ešte na jedno upozornenie. Upozorňujem môjho poslaneckého kolegu Matoviča, že ak prezentuje nejaké svoje tvrdenia o tom, čo druhá osoba údajne povedala, resp. urobila, nech to verifikuje aspoň jedným ďalším človekom. Som trpezlivý, ale dosť možné, že moja trpezlivosť dôjde, ak si toto upozornenie nezoberie k srdcu.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu