reklama

Keď P.Paška šetrí alebo dokonalá pomsta novinárom

Predseda parlamentu P.Paška dal tisíce EUR na úpravu dverí a prevádzkového režimu, ktorý ochráni jeho poslancov pred zvedavými očami verejnosti v zastúpení novinárov. Údajne však aj šetrí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Prišiel som dnes do poslaneckého salónu, v ktorom bývavala k dispozícii denná tlač. Na moju otázku, kde sú dnešné noviny som dostal odpoveď, že: "... Nie sú a už ani nebudú, lebo sa šetrí, okrem toho poslanci majú internet a..." Takú som dostal odpoveď.

Je to úbohé.

Tie noviny plnili aspoň akú-takú informačnú funkciu v parlamente. Niektorí poslanci si ich zbežne pozreli. Odteraz už nebudú k dispozícii a poslanci si majú pozrieť správy na internete. Avšak čo v prípade, ak niektorí poslanci pomaly ani nevedia, čo internet je? Mám obavu, že to v parlamente bude ešte horšie ako doteraz, preto sa zaväzujem, že tie noviny do poslaneckého salónu budem kupovať ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za svoje.

A dokonca budem kupovať aj Pravdu.

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu