reklama

Kandidát na prezidenta R.Fico robí reklamu súkromnej firme

Premiér bol skontrolovať stavbu, resp. demontáž Starého mosta v Bratislave. Nech sa páči. Mám však trochu problém s tými reklamnými vestičkami. Vyobliekať sa do reklamných viest súkromnej spoločnosti mi príde také lacné ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Tie vkusné vesty môžeme pokojne nazvať vesty politické. Krásne dokazujú „vrelý vzťah" politikov s niektorými firmami. Z fotografie sa javí, že ich majú oblečené len politici. Novinári a ostatný plebs nemal tú česť pohybovať sa v reklamnej veste súkromnej spoločnosti.

Obrázok blogu

Foto: TASR

Prísne vzaté, niekoho by aj mohlo napadnúť, že je to v rozpore so zákonom. Ale koho by to v našej krajine trápilo, však? Priznám sa, mňa to vyrušuje.

Požiadam Výbor NR SR pre nezlučiteľnosť funkcií, aby mi urobil rozklad a metodické usmernenie, či je v poriadku takto sa premávať v reklamných vestách. Som naozaj zvedavý. Lebo ak je to v poriadku, bude to obrovský precedens a za chvíľu tu budú politici pobehovať priamo v parlamente a vo vláde v reklamných vestách, bundách, sakách a iných fajnovostiach.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Verím, že poslanci by zvládli zabezpečiť si reklamnú vestičku od nejakého domáceho lokálneho partnera a ten sa im bude revanšovať podľa počtu vystúpení v rozprave alebo faktických poznámok. Bonus politik dostane, keď sa pretlačí do televízneho spravodajstva.

Aspoň by sa zobudili niektoré múmie v parlamente k životu. A pokojne, ak dá tomu parlamentný výbor zelenú, mohli by to byť i takéto reflexné fajnovosti. Veď koniec koncov, parlament je už rizikovým pracoviskom.

Som zvedavý, aká odpoveď mi z výboru príde.

Aby bolo správne pochopené, mne je v zásade ukradnuté, či tým vkusne reklamne oblečeným rozoberačom bratislavského Starého mosta parlamentný výbor strhne z výplaty alebo nie. Ja len potrebujem vedieť, či je to takto v poriadku a najmä, či si to takto predstavujeme aj do budúcna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Foto: TASR

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu