reklama

Úžera na Slovensku

Trvalo to presne rok, ale podarilo sa. Presne pred rokom som začal v parlamente upozorňovať a „robiť cirkus" kvôli pôsobeniu úžerníkom na Slovensku. Takých vystúpení ako je to na priloženom videu z minulého roku ( 26-3-2013) som mal niekoľko, možno aj desiatky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

V priebehu minulého roka sme spali pred Ministerstvom spravodlivosti a aj pred Richterovym ministerstvom. Urobili sme niekoľko zhromaždení, vyvesili niekoľko bannerov. V parlamente som predložil niekoľko krát novely zákonov, interpeloval som ministrov.

Dokopali sme SMER k tomu, že sa včera v parlamente konečne schválili zmeny, ktoré pomôžu zastaviť úžernícky klondike na Slovensku.

Ešte musí SMER zaplatiť politickú cenu za to, čo niektorým ľuďom našej krajiny niektorí jeho členovia spôsobili. Verím, že ľuďom zmeny pomôžu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja mám kvôli tejto agende súd s J.Burianom (zažaloval ma o 50 000 EUR) a rovnako aj súd s Richterovým ministerstvom za poškodenie dobrého mena :).

Verím, že si na mňa aspoň niekto spomenie, keď ma budú súdiť.... Tento rok sa strategicky idem venovať rómskemu problému.

Držte palce!

Alojz Hlina

Alojz Hlina

Bloger 
  • Počet článkov:  522
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Alojz Hlina - nezávislý poslanec NR SR, občan Slovenska, občan mesta Bratislava, oravský bača. www.alojzhlina.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu